Басты бет / Экономика және бизнес жоғары мектебі / Бизнес-технологиялар / Турлыбекова Надира Максутовна

Турлыбекова Надира Максутовна

Лауазымы: кафедра меңгерушісіінің оқу-әдістемелік және тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, аға оқытушы
Бизнес-технологиялар
Scopus author ID: 57218686770
Жасырылған
8(727) 377-33-30 вн:1396
       Турлыбекова Надира Максутовна ұлты - қазақ, білімі - жоғары, ҚР-ның азаматы. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетін үздік бітірген бакалавр және магистр дәрежесі бар. 2006 жылдың қыркүйек айынан бастап әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің «Экономика және бизнес» факультетіндегі маркетинг және коммерция кафедрасында оқытушының ассистенті ретінде жұмыс істей бастайды. 2011 - 2019 жылдар аралығында «Менеджмент және маркетинг» кафедрасында аға оқытушы болып қызмет атқарды. 2020-2025 жылдары «Бизнес- технологиялар» кафедрасында аға оқытушы және кафедра меңгерушісінің оқу-әдістемелік және тәрбие ісі жөніндегі орынбасары болып қызмет атқаруда. Университетте келесі пәндер бойынша қазақ және орыс тілдерінде дәріс және семинар сабақтарын жүргізеді: «Маркетинг», «Банктік маркетинг», «Қызмет маркетингі», «Агромаркетинг», «Маркетингтік зерттеу», «Маркетингті басқару», «Халықаралық маркетинг», «Көліктің жалпы курсы», «Бірыңғай тасымалдау жүйесі», «Бәсекелестік стратегия», «Тауарлар мен қызметтер сарабы», «Брендинг», «Event-маркетинг», «Маркетингтік коммуникациялар», «Тауар және өткізу саясатын басқару». Педагогикалық тәжірибесі мол (20 жыл), 50-ден астам ғылыми жұмыс жариялаған, оның ішінде ҚР ҒЖБМ Ғылым және жоғары білім саласындағы сапаны қамтамасыз ету комитеті ұсынған басылымдарда негізгі нәтижелерді жариялау үшін – 12 мақала, Springer баспасындағы монографияда 2 тарау, 2 оқу құралы, 2 қысқаша дәрістер курсы, сондай-ақ халықаралық және республикалық ғылыми- тәжірибелік конференциялар материалдарында жарияланған мақалалар бар. Хирш индексі – 2. Турлыбекова Н.М. 5 авторлық куәлік алған
Бірінші жоғарғы білімі
Білім беретін мекеме Квалификация Аяқталу күні
әл-Фараби атынд.ҚазҰУ Жоғары 2004
Академикалық дәреже

1

Турлыбекова Надира Максутовна Бейжанова А.Т. Брендинг " Қазақ университеті " 2016 - г. 20 - стр. ҚАЗАҚСТАН

2

Турлыбекова Надира Максутовна Ахметова З.Б. Маркетинг услуг Лаборатория ВШЭБ 2016 - г. 5 - стр. ҚАЗАҚСТАН

3

Турлыбекова Надира Максутовна Маркетингтік коммуникациялар " Қазақ университеті " 2017 - г. 10 - стр. ҚАЗАҚСТАН

4

Турлыбекова Надира Максутовна Ахметова З.Б. Қызмет маркетингі лаборатория ВШЭБ 2017 - г. 5 - стр. ҚАЗАҚСТАН

5

Турлыбекова Надира Максутовна Коллективная монография: "Антикризисное управление экономикой Казахстана в условиях турбулентности внешней среды" Статья "Коммуникация жүйесіндегі интернет-маркетингтің ерекшелігі" "Казак университетi" 2017 - г. 10 - стр. ҚАЗАҚСТАН

1

Турлыбекова Надира МаксутовнаСейдалиева Д.А., Белғожақызы М.. Инновациялық жоба тәуекелін басқарудың теориялық аспектілері 2015 - г. 4 - стр. 0

2

Турлыбекова Надира МаксутовнаБейжанова А.Т., Белғожақызы М.. Логистикалық реинжинирингтің Қазақстан Республикасындағы заманауи даму тенденциялары 2016 - г. 7 - стр. 2

3

Турлыбекова Надира Максутовна Казақстан Республикасының көліктік-логистикалық инфрақұрылымы 2016 - г. 5 - стр. 0

4

Турлыбекова Надира МаксутовнаБелғожақызы М.. Интернет-маркетинг заманауи маркетингтік концепцияның жаңа бағыты. 2016 - г. 7 - стр. 0

5

Турлыбекова Надира МаксутовнаБейжанова А.Т., Ахметова З.Б. Аумақтық маркетинг негізінде аймақтың бәсекеге қабілеттілігін бағалау 2019 - г. 16 - стр. 88

6

Турлыбекова Надира МаксутовнаАликбаева А.Б., Ахметова З.Б. ВЛИЯНИЕ Е-КОММЕРЦИИ НА КОМПЕТЕНЦИИ МАРКЕТОЛОГОВ В СИСТЕМЕ ВУЗОВСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ 2020 - г. 7 - стр. 0

1

Турлыбекова Надира Максутовна Интернет маркетингті қолдану компаниялардағы маркетингтік шараларды дамытудың болашағы 2011 - г. 4 - стр. КазНУ им. аль-Фараби

2

Турлыбекова Надира Максутовна Агромаркетингтің азық түлік қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі маңызы. 2011 - г. 4 - стр.

3

Турлыбекова Надира Максутовна Брендинг бәсекеге қабілеттілікті жоғарылату факторы ретінде. 2010 - г. 4 - стр.

4

Турлыбекова Надира Максутовна Тұтыну тауарлар нарығындағы брендингті қолдану ерекшеліктері. 2010 - г. 3 - стр.

5

Турлыбекова Надира Максутовна Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілік деңгейін көтеруде маркетингтік коммуникацияның алатын орны. 2009 - г. 4 - стр.
Автордың құжаттары

3

Цитирования

25 по 25
құжаттар

h-индексі

2

The Effective Marketing Methods and Their Use in the Field of Ecology

Akhmetova, Z., Rysbayeva, B., Kozhakhmetova, A., Turlybekova, N.

2022

Studies in Systems Decision and Control
443, с. 77-85

2

Цитирований
Digitalization of Agriculture—The Path to the Future of Geoeconomics

Umarov, I.M., Akhmetova, Z.B., Turlybekova, N.M., Tulebayeva, N.T., Niyazbekova, S.U.

2022

Geo Economy of the Future Sustainable Agriculture and Alternative Energy Volume II
2, с. 333-344

2

Цитирований
Analysis of the efficiency technology transfer offices in management: The case of Spain and Kazakhstan

Kireyeva, A.A., Turdalina, S., Mussabalina, D., Turlybekova, N.M., Akhmetova, Z.B.

2020

Journal of Asian Finance Economics and Business
7, с. 735-746

21

Цитирований
Google Scholar: Профиль